Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Skip navigation

Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.
3891 прочитания, 0

Г-н Тончев, какви са непосредствени задачи и проекти пред дирекцията, които да подкрепят развитието на компанията като доставчик не само на свързаност, а и на по-комплексни услуги за корпоративните потребители?

Компанията винаги е подхождала с особено внимание към корпоративните си клиенти. Разбира се, както свързаността, така и другите основни телеком услуги остават фокус както пред компания така и пред дирекцията - все пак VIVACOM е телеком и това е основният ни бизнес. Но търсим и алтернативни начини да бъдем полезни на нашите корпоративни клиенти. Един от основните фокуси на VIVACOM през тази година е развитие и обогатяване на портфолиото от облачни услуги. Целта ни е в комбинация с другите услуги и с помощта на наши партньори да можем да предоставим на клиенти ни цялостни решения в тази област. И, разбира се, ИТ има основна роля в този процес посредством инсталация, интеграция и поддръжка на новото решение.

Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор VIVACOM.

Прочетете още: Vivacom избра Росен Тончев за нов ИТ директор

Завърши ли преходът към SOA базирана архитектура и по какъв начин това улеснява създаването, предоставянето и осребряването на нови бизнес услуги?

Развитието на SOA архитектурата е непрекъснат процес. Интеграцията...

Пълен текст: Computerworld.bg
(17.07.2017)

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM"



    

© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2017 съгласно общи условия за ползване