Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Skip navigation

Нетера обнови клиентската си платформа за онлайн мониторинг

Операторът предложи подписване на търговски документи с квалифициран електронен подпис.
941 прочитания, 0

Нетера обнови клиентския интерфейс за мониторинг системата Neterra Online Monitoring System (NOMS), чрез която клиентите на оператора имат постоянен достъп до графики с важните параметри на използваните от тях услуги. Интерфейсът използва нови уеб технологии, включително HTML5 за генериране на графиките, което означава, че потребителите не се нуждаят от браузърни добавки за Flash и Java, за да ги виждат на екрана си.

Освен това страниците се преоразмеряват автоматично, така че да се виждат добре и и на мобилни устройства, обясняват от Нетера. Операторът е качил на сайта си (http://ipnoms.neterra.net) няколко примерни клиентски отчети, като достъпът до тях става с име „temp“ и парола „pmet123“.

Примерна графика от системата NOMS на Нетера

Прочетете още: Нетера: Спираме по 4-5 хиляди DDoS атаки към наши клиенти месечно

От Нетера допълват, че от тази година са увеличили броя на служителите, които имат права самостоятелно да одобряват сделки и проекти, както и да подписват търговски договори. „За всички тези служители има съставени и подписани от управителя на фирмата „Карти на правата“, които имат характера на пълномощни и описват...

Пълен текст: Computerworld.bg
(19.04.2017)

КОМЕНТАРИ

Трябва да сте регистриран потребител, за да коментирате статията
"Нетера обнови клиентската си платформа за онлайн мониторинг"



    

© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997 - 2017 съгласно общи условия за ползване